لیزر تهران صفر تا صد لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم 2024 - لیزر تهران

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین خدماتی که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم است. در این میان برخی کلینیک‌ها که از جدیدترین دستگاه‌های لیزر که کم دردتر و قوی‌تر هستند استفاده می‌کنند دارای طرفداران بیشتری هستند. معمولا دردی که به دلیل افزایش دما حین لیزر کردن ایجاد می‌شود موجب منصرف شدن افراد از ادامه روند لیزر درمانی می‌شود. اما دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل قدرت و امکانات بی‌نظیری که دارد و همچنین تکنولوژی‌های نوینی که در آن به کار رفته دارای نتایج فوق العاده‌ای است و درد لیزر کردن را به صفر می‌رساند. از این رو کلینیک‌های زیبایی با مجهز ساختن مرکز خود به این دستگاه لیزر می‌توانند رضایت مشتریان بیشتری را جلب کنند و با جذب افراد بیشتر سودآوری خود را چندین برابر نمایند.

اگر می‌خواهید با لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه سوپرانو آیس تیتانیوم چیست؟ 

سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ دستگاهی جهت حذف موهای زائد با بهترین عملکرد و تاثیرگذاری در میان دستگاه‌های هم رده خود است. این دستگاه مجهز به اسپات سایز ۴ سانتی متر مربعی با سیستم کولینگ پیشرفته است. از این رو لیزردرمانی‌هایی که با استفاده از این دستگاه انجام می‌شوند بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند که رضایت بیماران و پزشکان بسیاری را به دنبال دارد. سوپرانو آیس تیتانیوم دارای سه طول موج ترکیبی در یک هندپیس است و با یک استراتژی تجاری محور و بصرفه برای بیمار و پزشک تولید و به بازار عرضه گردیده است. از این رو دستگاه سوپرانو تیتانیوم می‌تواند راه حلی جدید و متمایز برای حذف موهای زائد باشد.

چرا دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم را انتخاب کنیم؟

قطعا با سرمایه گذاری و مجهز نمودن کلینیک خود به جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا می‌توانید سرمایه گذاری بسیار پر سود و پر بازدهی را داشته باشید. یکی از این اقدامات خرید دستگاه لیزر تیتانیوم است که می‌تواند اعتبار کلینیک شما را دو چندان نماید. در واقع برای آنکه بتوانید با سایر مراکز وارد رقابت و جذب بیماران بیشتر شوید باید از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید به قوی‌ترین و معروف‌ترین کلینیک منطقه خود تبدیل شوید دستگاه لیزر تیتانیوم همان دستگاهی است که می‌تواند شما را به این هدف برساند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید به مراجعه کنندگان خود این اطمینان را بدهید که حین لیزر دردی را حس نمی‌کنند و موهای زائد مجدد رشد نخواهند کرد. بنابراین به جرئت می‌توان گفت که خرید دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم آغازگر یک سرمایه گذاری پرسود و مناسب است.

طول موج دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

برای از بین بردن و لیزر موهای زائد به سه طول موج زیر نیاز است.

  • طول موج الکساندارایت یا ۷۵۵ نانومتر : جهت لیزر کردن طیف رنگی پوست روشن
  • طول موج دایود یا ۸۱۰ نانومتر : برای لیزر موهای زائد با طیف رنگی متوسط
  • طول موج ان دیاگ یا ۱۰۶۴ نانومتر : برای لیزر نواحی تیره

مهم‌ترین مزیت دستگاه لیزر تیتانیوم این است که دارای هر سه طول موج جهت از بین بردن موهای زائد است و می‌توانید از آن برای تمامی طیف‌های رنگی پوست استفاده کنید. در واقع این دستگاه می‌تواند از سطحی‌ترین قسمت فولیکول مو تا عمیق‌ترین بخش آن و عروق مو را کاملا از بین ببرد و مانع از رویش مجدد موهای زائد شود. به همین علت است که از دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ به عنوان بهترین دستگاه لیزر یاد می‌کنند. این دستگاه با توجه به کیفیت و کارایی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی است.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به برخورداری از منو آسان و کامل آن اشاره نمود که موجب می‌شود اپراتور بتواند با سرعت عمل بالاتری تنظمیات دستگاه و استفاده از آن را انجام دهد. این موضوع موجب ارائه خدمات به تعداد مراجعه کنندگان بیشتر و کسب درآمد بالاتر می‌شود. از لحاظ طراحی و شکل ظاهری نیز این دستگاه دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است که می‌تواند فضای کلینیک شما را زیباتر نماید و بدنه آن نیز از مواد بسیار با کیفیتی تولید شده که مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی داشته و وزن سبکی دارد.

لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو آیس تیتانیوم امواج تابشی با طول موج‌های مشخصی را به سمت فولیکول‌های مو در پوست پرتاب می‌کند. این امواج بعد از جذب توسط فولیکول مو حرارت بسیار بالایی تولید کرده و موجب سوزاندن بدنه موهای زائد و سست و از بین رفتن آن‌ها می‌شوند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که هیچگونه آسیبی به سلول‌های پوستی وارد نمی‌کنند، درنتیجه خطری برای سلامتی پوست نخواهند داشت. به منظور کاهش درد در هندپیس‌های این دستگاه TEC وجود دارد که دمای سر هندپیس را تا ۲۱- درجه می‌رساند و باعث شده که حرارت ناشی از امواج تابشی موجب درد نشود.

قیمت دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ چقدر است؟

انواع دستگاه لیزر موهای زائد دارای تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر هستند که موجب اختلاف قیمت آن‌ها می‌شود. اما در این میان دستگاه لیزرتیتانیوم با توجه به کیفیت و اثر بخشی بی‌نظیری که دارد دارای قیمت فوق العاده‌ای است. در واقع برخورداری از سه طول موج مورد نیاز لیزر کردن و از بین بردن کاملا فولیکول‌های مو و میزان بالای رضایت مراجعه کنندگان نشان دهنده این است که قیمت دستگاه کاملا به صرفه است.

کمپانی تولید کننده لیزر تیتانیوم از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و قطعات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین المللی در ساخت این محصول استفاده نموده و دارای طول عمر بالایی (دستگاه لیزر ۳۰ میلیون شات ظرفیت دارد) است و شرایط نگهداری بسیار راحتی دارد. از این رو با توجه به تمامی این خصوصیات و مزایا این دستگاه ارزش خرید دارد و قیمت آن خیلی مناسب است ونوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

چگونه برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو آیس تیتانیوم اقدام کنیم؟

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ از پرفروش‌ترین دستگاه‌ها در میان انواع دستگاه لیزر موهای زائد در سراسر جهان است. از این رو با خرید آن می‌توانید بهترین خدمات ممکن را ارائه دهید و به اعتبار کلینیک و درآمد خود بیافزایید. یکی از معتبرترین مجموعه‌هایی که برای خرید این دستگاه می‌توانید به آن مراجعه کنید شرکت تجهیز نوین پرمون مد است که به صورت تخصصی در زمینه فراهم نمودن تجهیزات مورد نیاز کلینیک‌های زیبایی فعالیت دارد و انواع دستگاه‌های زیبایی برترین برندها را به صورت نقد و اقساط به همراه ضمانت اصالت کالا و گارانتی ارائه می‌دهد. از این رو می‌توانید به راحتی با مراجعه به وب‌سایت پرمون مد لیزر تیتانیوم به صورت پلمپ و کاملا اورجینال با قیمت بسیار مناسبی برای کلینیک زیبایی خود خریداری نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 464 views بار دسته بندی : لیزر موهای زائد تاريخ : 14 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.