لیزر تهران اولین دستگاه جنتلمکس پرو پلاس ایران در کلینیک زیبایی گیتا - لیزر تهران

بشر برای رفع موهای زائد از گذشته راه‌حل‌های مختلفی را ابداع کرده است. اما امروزه تکنولوژی همان‌طور که در تمامی حوزه‌ها وارد شده است تا زندگی را راحت‌تر کند، در این زمینه نیز به تولید دستگاهی برتر رسیده است. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس تولید شرکت کندلا می‌باشد که از سوی متخصصان این حوزه به ‌عنوان یکی از بهترین تکنولوژی‌های لیزردرمانی پوست شناخته شده است. در این مطلب به مزایای این دستگاه و همچنین به کلینیک زیبایی گیتا به عنوان تنها دارنده این تکنولوژی لیزر موهای زائد پرداخته می‌شود.

شرکت کندلا

شرکت کندلا در دهه ۷۰ میلادی در امریکا تأسیس شد. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین در حوزه لیزردرمانی هر سال دستگاه‌های جدیدی را به بازار عرضه کرد. به مرور زمان و با بهبود نقایص محصولات پیشین، دستگاه‌های لیزر کندلا به شهرت رسیدند. نقطه اعلای تکنولوژی این شرکت در حال حاضر دستگاه جنتلمکس پرو پلاس است.

معرفی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

این محصول در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت کندلا رونمایی شد. این دستگاه از دو طول موج متفاوت استفاده می‌کند و هندپیس‌های مختلفی دارد که به‌سادگی جابه‌جا می‌شوند. یک سیستم خنک‌کننده هم برای پیشگیری از درد در این محصول تعبیه شده است. از کاربردهای دستگاه Gentle Max Pro Plus می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین ‌بردن موهای زائد بدن
  • جوان‌سازی پوست
  • درمان رگ‌های واریس
  • از بین‌ بردن جوش‌ها و لک‌های روی سطح پوست
  • درمان قارچ انگشتان پا

قابلیت‌های دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

از قابلیت‌های جدیدترین دستگاه لیزر کندلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان چین ‌و چروک‌هایی که به دلیل افزایش سن و سال در سطح پوست صورت و بدن ایجاد می‌شوند.
  • از بین‌ بردن لک‌های قهوه‌ای که روی پوست صورت، گردن، دست و پا وجود دارند.
  • لیزر موهای زائد بدن خانم‌ها و آقایان با هر نوع پوست (از روشن تا تیره).
  • درمان قارچ ناخن
  • محو کردن جای زخم
  • از بین بردن آکنه
  • رفع کک و مک‌هایی که به دلیل افزایش سن روی صورت ظاهر می‌شوند.
  • قرمزی پوست صورت
  • درمان مشکلات رگ‌های پا

برتری جدیدترین دستگاه لیزر کندلا ۲۰۲۲ نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر

در این بخش به مواردی که باعث برتری دستگاه جنتلمکس پرو پلاس نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر شده‌اند، خواهیم پرداخت.

۱٫     بدون درد بودن

یکی از مواردی که باعث می‌شود لیزر موهای زائد برای افراد دشوار باشد، احساس درد در طول فرآیند انجام آن است. دستگاه Gentle Max Pro Plus برای از بین ‌بردن درد از یک تکنولوژی خنک‌کننده استفاده می‌کند. روش کار این سیستم به این صورت است که قبل از تابش لیزر، یک نوع ژل روی پوست بدن فرد اسپری می‌شود تا دردی احساس نکند.

۲٫     سرعت بالای درمان

یکی از مواردی که برای همه افراد بسیار اهمیت دارد، زمان درمان است. از آنجایی که نباید کیفیت قربانی سرعت شود، متخصصین با افزایش میزان قطر تابش پالس‌های لیزر، سرعت درمان با این دستگاه را افزایش داده‌اند. با افزایش قدرت پالس، کارایی دستگاه بیشتر می‌شود و سرعت بالا می‌رود.

۳٫     حذف موهای نازک و کرکی

یکی از نوآوری‌ها در جدیدترین تکنولوژی لیزر کندلا، کوتاه کردن زمان هر پالس روی پوست است. عموماً کسانی که موهای زائدشان نازک و کرکی هستند، از روند لیزردرمانی رضایت ندارند. اما این دستگاه توانسته است با کوتاه‌کردن زمان پالس روی پوست، این مشکل را رفع کند.

ویژگی های یک کلینیک با کیفیت برای لیزر موهای زائد

چه عواملی باعث می‌گردند یک کلینیک برای لیزر پوست انتخاب شود؟. در این بخش به مهم‌ترین ویژگی‌های یک کلینیک خوب می‌پردازیم:

۱٫     رفتار مسئولانه و حرفه‌ای کادر پزشکی و پرسنل

در یک مرکز درمانی معتبر و باکیفیت، تمامی پرسنل با حوصله با مراجعین برخورد می‌کنند. آنها به همه سؤالات و ابهامات بیماران، مسئولانه پاسخ می‌دهند. مضاف بر این، ساز و کار یک کلینیک خوب باید بر اساس نظم و دیسیپلین باشد.

۲٫     داشتن مجوز

داشتن مجوز برای یک کلینیک باکیفیت، بسیار حائز اهمیت است. این امر باعث می‌شود که بیماران به این کلینیک اعتماد بیشتری داشته باشند. یکی از راه‌های استعلام مجوز یک کلینیک، مراجعه به سایت وزارت بهداشت و جستجوی نام آن مجموعه است.

کلینیک گیتا اولین و تنها کلینیک دارنده جنتلمکس پرو پلاس در ایران

در ایران مدل‌های مختلفی از دستگاه لیزر پوست و مو، مورداستفاده قرار می‌گیرند. عمده دستگاه‌ها از محصولات قدیمی‌تر کندلا مانند Gentle Max Pro یا GentleYag Pro و GentleLase هستند. بالطبع هر چقدر تولید دستگاه جدیدتر باشد، از معایب کمتری نسبت به نسخه‌های پیشین برخوردار است. کلینیک گیتا اولین دارنده جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد کندلا (جنتلمکس پرو پلاس) در ایران، می‌باشد.

در کلینیک گیتا همواره هدف بر این بوده است که از به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین متخصصین بهره گرفته شود. در این کلینیک هرگز برای پایین آوردن قیمت، از کیفیت کاسته نمی‌شود. چرا که در نهایت، رضایت مشتری از نتیجه، اهمیت دارد. استفاده کلینیک زیبایی گیتا از تکنولوژی پیشرفته لیزر کندلا ۲۰۲۲ باعث شده است بیماران دچار عوارض لیزر پوست نشوند.

استفاده از دستگاه Gentle Max Pro Plus باعث می‌شود که در حین لیزر کردن، نیازی به بی‌حسی موضعی وجود نداشته باشد. چرا که این محصول حس سوزش یا درد چندانی را برای بیمار به همراه ندارد. به دلیل قابلیت شخصی‌سازی که در این دستگاه وجود دارد، سرعت انجام لیزر موهای زائد بالاتر می‌رود.

با توجه ‌به سیستم مدرن DCD در دستگاه Gentle Max Pro Plus، التهاب پوست کمتر می‌شود و زمان ریکاوری نیز کاهش می‌یابد. همچنین استفاده از دستگاه Gentle Max Pro Plus باعث می‌شود تعداد جلسات لیزردرمانی کاهش یابد. درمان با این دستگاه ۸۰ درصد از موهای نواحی لیزر شده را تا جلسه سوم از بین می‌برد.

جمع‌بندی

دلیل انتخاب و استفاده از دستگاه Gentle Max Pro Plus در کلینیک زیبایی و درمانی گیتا، سابقه و شهرت درخشان شرکت بین‌المللی کندلا است. کلینیک گیتا تجربه زیادی در به کارگیری محصولات این شرکت دارد. از آنجایی که این کلینیک به دنبال دستیابی به بالاترین استانداردها در زمینه لیزر موهای زائد می‌باشد، به سراغ دستگاه جنتلمکس پرو پلاس رفته است. این دستگاه پیشرفته هیچ‌کدام از نقایص محصولات پیشین کندلا را ندارد. سیستم خنک‌کننده DCD، اثربخشی شگفت‌انگیز، سرعت بالا و قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی تنها برخی از مزیت‌های این دستگاه هستند.

منابع

  • https://gitaclinic.com/3300/%d8%ac%d9%86%d8%aa%d9%84%d9%85%da%a9%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7/
  • https://gitaclinic.com/3321/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-gentle-max-pro-plus-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%da%af%db%8c%d8%aa%d8%a7/
  • https://gitaclinic.com/3164/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a8%d8%af%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/
  • https://gitaclinic.com/3270/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%da%a9%d9%86%d8%af%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7/

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 147 views بار دسته بندی : لیزر موهای زائد تاريخ : 12 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.