لیزر تهران کیت توسعه پلی استیشن ۵ پرو در اختیار بازیسازها قرار گرفته است! - لیزر تهران

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

طی چند هفته گذشته، شاهد انتشار گزارش‌هایی بودیم مبنی بر اینکه سونی بر روی یک مدل جدید پلی استیشن ۵ پرو کار می‌کند که می‌تواند یک مدل به‌روزرسانی شده با مشخصات پیشرفته‌تر از کنسول فعلی PS5 باشد. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ظاهراً زمان زیادی تا عرضه پلی استیشن ۵ پرو باقی نمانده است. با سی اس تیم همراه باشید.

یکی از منابع شناخته شده صنعت گیم با نام Tez2 اخیراً مدعی شده که بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی در حال حاضر کیت‌های توسعه پلی استیشن ۵ پرو را دریافت کرده‌اند. اگر این خبر صحت داشته باشد، وجود نسخه پرو از کنسول نسل نهمی سونی تایید می‌شود. برای کسانی که ممکن است ندانند باید بگوییم که استودیوهای بازی‌سازی معمولاً به دلایل مختلف مانند بهینه‌سازی بهتر بازی‌های خود یا حتی توسعه عناوین جدید مبتنی بر سخت افزار بهبود یافته، کیت توسعه یا همان Devkit کنسول‌های جدید را پیش از عرضه رسمی آن‌ها به بازار دریافت می‌کنند.

پلی استیشن 5

به گفته Tez2، توسعه‌دهندگان از کیت توسعه پلی استیشن ۵ پرو  تحت عنوان «کیت‌های ارتقای میانسالی» یاد می‌کنند. البته، با تجربه‌ای که از مدل اصلی پلی استیشن ۵ داریم، این کیت‌های توسعه جدید احتمالاً از نظر مشخصات متفاوت از محصول نهایی هستند. به هر حال، Tez2 هیچ جزئیات دقیقی از مشخصات مربوط به کنسول بازی آینده سونی را فاش نکرده و هنوز برای اظهارنظر در این رابطه زود است. اما می‌توانیم انتظار سیستم خنک‌کننده قوی‌تری را داشته باشیم تا بتواند به کنترل حرارتی پردازنده AMD ارتقا یافته کمک کند.

بر اساس این شایعات، می‌توان انتظار داشت که پلی استیشن ۵ پرو حدوداً در اواسط تا اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شود. این نوع زمانبندی دقیقاً مطابق با زمانبندی عرضه سری PS4 است که در آن، کنسول پلی استیشن ۴ پرو حدود سه سال پس از عرضه نسخه اصلی وارد بازار شد. بنابراین، به احتمال زیاد در این نسل نیز شاهد عرضه کنسول‌های بین نسلی خواهیم بود تا بتوانند عقب ماندگی از صنعت تولید پردازنده و تراشه‌های گرافیکی را تاحدودی جبران کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.