لیزر تهران ویدیوی منتسب به PS5 اسلیم از دیسک درایو جداشدنی آن می‌گوید , ویرایش - لیزر تهران

مدت‌هاست که از وجود مدل جدید پلی‌استیشن ۵ ملقب به «پلی‌استیشن ۵ اسلیم» می‌شنویم. منابعی موثق گفته‌اند که این کنسول کوچکتر، قرار است یک دیسک درایو جداشدنی داشته باشد؛ طوری که کنسول بدون دیسک درایو عرضه می‌شود، اما می‌توان یک دیسک درایو برای آن تهیه و به آن متصل کرد. یکی دو روزی است که ویدیویی از این مدل جدید پلی‌استیشن ۵ به بیرون درز کرده است و در این ویدیو، می‌توانیم کاملا آن دیسک درایو جدا شدنی را ببینیم.

اینکه سونی بخواهد مدلی کوچک‌تر یا به عبارتی «اسلیم» از کنسول نسل جدید خود عرضه کند، کاملا موضوعی قابل پیش‌بینی است. تمام کنسول‌های پلی‌استیشن، از پلی‌استیشن وان گرفته تا پلی‌استیشن ۴، یک مدل اسلیم داشته‌اند. صد البته که این مدل جدید پلی‌استیشن ۵ آن‌قدرها هم «اسلیم» و کوچک به نظر نمی‌آید، ولی با توجه به قدرت کنسول و سیستم خنک‌کننده‌ای که نیاز دارد، شاید نیاز به یکی دو مدل دیگر اسلیم‌تر مثل پلی‌استیشن ۳ هم داشته باشیم.

در ویدیو می‌توانیم ببینیم که سمت راست کنسول، یک دیسک درایو جدا شدنی دارد که از پایین جدا و به کنسول متصل می‌شود. پایه‌ی نگهدارنده‌ی کنسول که آن را به صورت ایستاده نگه می‌دارد، مثل مدل فعلی، در این سری جدید هم پابرجاست و مطمئنا می‌توان از آن هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی استفاده کرد. نکته‌ی دیگر، وزن کنسول است. در ویدیو می‌بینیم که کنسول روی یک دست بلند شده است، اتفاقی که با پلی‌استیشن ۵ به هیچ وجه ممکن نیست. کم و بیش واضح است که این ویدیو یک بدنه‌ی خالی از پلی‌استیشن ۵ را نشان می‌دهد، یا سونی واقعا وزن این مدل را بسیار کم کرده است.

سونی دو سه هفته‌ای است که تخفیف قابل توجهی برای پلی‌استیشن ۵ در نظر گرفته است و کنسول را با قیمتی حدودا صد دلار ارزان‌تر می‌فروشد؛ موضوعی که احتمالا از تلاش آن‌ها برای خالی کردن انبارها از مدل فعلی می‌گوید. در نتیجه می‌توان مطمئن بود که چه این ویدیوها واقعی باشند و چه نه، یک مدل جدید در هر حال برای پلی‌استیشن ۵ در خط تولید برای عرضه در بازار آماده شده است و سونی می‌خواهد مدل فعلی را از رده خارج و این سری جدید را جایگزین آن کند.

پیش‌بینی می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک، سونی یک برنامه‌ی پلی‌استیشن شوکیس یا State of Play برگزار کند و ضمن معرفی بازی‌های جدید و صحبت از بازی‌های فعلی، اتفاقی که در پلی‌استیشن شوکیس قبلی چندان رخ نداد، همچنین از این مدل جدید کنسول خود رونمایی و آن را به‌زودی وارد بازار کند.

سونی فقط هم مشغول کار روی یک پلی‌استیشن ۵ اسلیم نیست و قرار است سخت‌افزارهای دیگری مثل Project Q که یک کنسول دستی برای اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۵ از راه دور است هم به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

منبع: توییتر

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 16 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.