لیزر تهران چه نکاتی را بعد از انجام عمل پرینورافی باید رعایت کنیم ؟ - لیزر تهران

 

تا دو روز بعد از عمل پرینورافی استراحت کنید . از فعالیت های روزانه که به بدن تان فشار وارد می کند بپرهیزید . تا یک ماه پس از انجام عمل جراحی پرینوافی از رفتن به استخر و قرار گرفتن در وان حمام اجتناب کنید . رعایت کامل بهداشت الزامی است .

بهتر است تا مدت یک ماه بعد از جراحی از انجام رابطه جنسی پرهیز کنید

رعایت نکاتی که پزشک معالج به طور دقیق تر به ان پرداخته است الزامیست برای جلوگیری از التهاب بخیه باید لباس زیرهای نخی و پنبه ای استفاده کنید . تا مدتی بعد از عمل از پوشیدن لباس های تنگ و جذب خودداری کنید.

عمل پرینورافی چقدر ماندگار است ؟

عمل تنگ کردن و جمع کردن ورودی یا مدخل واژن جراحی پرینورافی گفته میشود . که برای ترمیم پارگی پرینه ، که بین ناحیه مقعد و واژن است استفاده میشود . برای انجام این جراحی فقط ۲ الی ۳ سانت به مدخل واژن نفوذ میشود .

تفاوت ان با جراحی واژینوپلاستی در این است که عمل پرینورافی بر خلاف واژینوپلاستی تاثیری بر تنگی کانال واژن ندارد . زیرا این جراحی فقط روی دهانه واژن انجام میشود .

بنابراین اگر کانال واژن نیز گشاد باشد حتما باید واژینوپلاستی را انجام دهید چون صرفا انجام پرینورافی باعت تنگ شدن ورودی واژن میشود اما کانال همچنان گشاد است

ماندگاری عمل پرینورافی تقریبا دائمی است در حقیقت نتیجه عمل پرینورافی غالبا در صورت بارداری ، زایمان و بالا رفتن سن تغییر می کند .

پس بهتر است برای طولانی شدن ماندگاری ان عمل تنگی واژن یا پرینورافی را تا بعد از اخرین زایمان تان عقب بیندازید .

در بسیاری از مراجعین نتیجه این عمل دایمی گزارش شده است . لابیاهای بزرگ چه مشکلاتی را برای زنان وجود می اورد ؟

زنانی هستند که به دلایل ژنتیکی و وراثتی لابیاهای اطراف الت تناسلی انها بسیار بزرگ است .

این لابیاها مشکلاتی چند را برای زنان به وجود می اورند از این رو انها به پرینورافی رو می اورند .از جمله مشکلات میتوان به : ظاهر نازیبای لابیاها انها را به بی اعتماد به نفس روبرو کند .

هنگام ورزش کردن و نیز دوچرخه سواری به دلیل برخورد زیاد لابیاها با زین دوچرخه و نیز گاها وسایل ورزشی دردهایی را برای انها ایجاد میکند که این عارضه اصلا برایشان خوشایند نیست .

یکی دیگر از مشکلاتی که از سوی این زنان گزارش میشود این است که نمیتوانند به راحتی لباس های جذب بپوشند .

زیرا که لابیاهای بزرگ نمای بدی را زیر لباس ایجاد میکنند . زنانی که لابیاهای بزرگی دارند بعد از زایمان و نیز افزایش سن ، افتادگی چروکیدگی و شلی لابیاها بیشتر از سایر زنان قابل مشاهده است این موضوع باعث افزایش حساسیت زنان به ظاهرشان میشود.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 6 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.