لیزر تهران قابی دیدنی از گل فراموش‌نشدنی رونالدو به آرسنال با ضربه ایستگاهی - لیزر تهران

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد و آرسنال از ساعت ۲۳:۴۵ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی که در چهارچوب هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس برگزار می شود، در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که در تابستان گذشته به منچستر یونایتد پیوسته و دومین دوره خود را در جمع شیاطین سرخ استارت زده است، اکنون یک بار دیگر مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت؛ تیمی که در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد از بازی مقابل آن خاطرات خوبی دارد.

یک خاطره ویژه رونالدو از بازی مقابل آرسنال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۰۸/۰۹ بر می گردد یعنی آخرین فصل حضور رونالدو در منچستر یونایتد پیش از پیوستن به رئال مادرید.

رونالدو در بازی برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ ۲۰۰۸/۰۹، در ورزشگاه خانگی آرسنال دو گل به این تیم زد که یکی از گل های او روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله ای دور بود. ژست و دورخیز رونالدو برای زدن این ضربه ایستگاهی فراموش نشدنی بود.

فوق ستاره پرتغالی بدین ترتیب توانست دروازه ینس لمان، دروازه بان آرسنال را باز کند و پس از آن خوشحالی ویژه ای از خود به نمایش گذاشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.