لیزر تهران فست فود سالم - لیزر تهران

 

یافتن یک وعده غذایی سالم و متعادل در یک رستوران فست فود می تواند یک چالش باشد. اما در اینجا نحوه یافتن گزینه های سالم تری که در بین بلایای رژیم غذایی رژیم آنلاین پنهان شده اند آمده است.

نمای نزدیک از سالاد در جعبه غذا، یک چنگال، در انگشتان دست گرفته شده، به سمت آن کشیده شده است

آیا چیزی به نام فست فود سالم وجود دارد؟

حقیقت این است که وقتی به طور منظم در رستوران‌های فست فود غذا می‌خورید، پیروی از یک رژیم غذایی سالم بسیار دشوار است. فست فود معمولاً سرشار از کالری، سدیم و چربی ناسالم است که اغلب در یک وعده غذایی برای یک روز کامل کافی است. همچنین مواد مغذی کمی دارد و تقریباً به طور کامل فاقد میوه، سبزیجات و فیبر است.

 

این بدان معنا نیست که شما باید به طور کامل از فست فود اجتناب کنید. هنگامی که گرسنه هستید و در حال فرار هستید، فست فود واقعاً می تواند به نقطه مورد نظر شما برسد. این ارزان، خوشمزه، و از همه بهتر، راحت است. اما اگر چه اشکالی ندارد که هرازگاهی هوس کنید، برای سالم ماندن نمی‌توانید آن را به یک عادت همیشگی تبدیل کنید. نکته کلیدی اعتدال است – هم در دفعات مراجعه به فست فودهای زنجیره ای و هم در مورد سفارش هایی که پس از حضور در آنجا سفارش می دهید.

 

وقتی مراقب وزن یا سلامتی خود هستید، منوهای فست فود دشوار است. یافتن یک وعده غذایی سالم و متعادل در اکثر رستوران های فست فود یک چالش است. اما همیشه انتخاب‌هایی وجود دارند که می‌توانید سالم‌تر از دیگران انتخاب کنید. نکات و توصیه های منوی زیر می تواند به شما کمک کند در مسیر خود بمانید.

 

سعی کنید کل وعده غذایی خود را به ۵۰۰ کالری یا کمتر نگه دارید. متوسط ​​​​بزرگسالان در هر وعده غذایی فست فود ۸۳۶ کالری می خورند و چیزی را که می خورند با ۱۷۵ کالری دست کم می گیرند. پس حدس نزنید! اکثر زنجیره‌ها اطلاعات تغذیه‌ای را هم در وب‌سایت‌های خود و هم در محل امتیاز منتشر می‌کنند. از این اطلاعات بهره ببرید.

 

غذاهایی را انتخاب کنید که چربی کمتر و پروتئین و فیبر بیشتری دارند. به دنبال اقلامی باشید که دارای مواد خوب بیشتری هستند، مانند فیبر، غلات کامل و پروتئین با کیفیت بالا. همچنین گزینه هایی را هدف قرار دهید که چربی های اشباع شده نسبتاً کمی دارند. و از تمام مواردی که حاوی چربی ترانس هستند دوری کنید.

 

اگر واقعاً می خواهید سلامتی خود را تقویت کنید، موارد افزودنی خود را بیاورید. حتی وقتی عاقلانه سفارش می دهید، دریافت فیبر کافی و سایر ویتامین ها و مواد مغذی مهم از منوی فست فود می تواند بسیار سخت باشد. اگر از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اید، می‌توانید کناره‌ها و رویه‌های سالم مانند میوه‌های خشک، آجیل و دانه‌ها، چوب هویج، تکه‌های سیب یا گلابی و پنیر یا ماست را به همراه داشته باشید.

 

مراقب مصرف سدیم خود باشید

مصرف زیاد سدیم عامل اصلی بیماری های قلبی عروقی است. انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که بزرگسالان کمتر از ۱۵۰۰ میلی گرم سدیم در روز مصرف کنند و هرگز بیش رژیم آنلاین از ۲۳۰۰ میلی گرم در روز مصرف نکنند. متأسفانه، انجام این کار هنگام خوردن غذای ناشتا سخت است، حتی زمانی که وعده های غذایی با کالری کمتری می خورید. بهترین گزینه: در صورت امکان از قبل برنامه ریزی کنید و در وعده های غذایی قبل و بعد از فست فود خود از سدیم کم استفاده کنید. با این حال، می‌توانید با درخواست این که برگر یا گوشت شما بدون نمک پخته شود، مقداری از آسیب را به حداقل برسانید.

 

راهنماها می توانند به شما کمک کنند تا انتخاب های سالم تری داشته باشید

بسیاری از فست فودهای زنجیره ای اطلاعات تغذیه ای را در وب سایت خود منتشر می کنند. گاهی اوقات، این لیست ها گیج کننده و استفاده از آنها سخت است، اما بهترین منبع برای اطلاعات دقیق و به روز در گزینه های منوی شما هستند. همچنین بسیاری از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های دیگر نیز وجود دارند که اطلاعات تغذیه‌ای را ارائه می‌کنند، که اغلب در قالب‌های ساده‌تر برای استفاده ارائه می‌شوند.

 

انتخاب فست فودهای سالم تری در حال حرکت

انتخاب فست فودهای سالم‌تر آسان‌تر است اگر از قبل با بررسی راهنماهای تغذیه‌ای که اکثر زنجیره‌ها در وب‌سایت‌های خود ارسال می‌کنند، برنامه‌ریزی کنید. اما اگر فرصتی برای آماده شدن ندارید، همچنان می توانید با پیروی از چند دستورالعمل عقل سلیم، انتخاب های هوشمندانه تری داشته باشید.

 

دستورالعمل های سفارش فست فود سالم تر

مراقب اندازه سهم باشید. بسیاری از فست فودها غذای کافی برای چندین وعده غذایی را در ظاهر یک وعده ارائه می دهند. از اقلام بزرگ و با ارزش خودداری کنید و در مورد ساندویچ ها، برگرها و ساندویچ ها به سراغ کوچک ترین اندازه ها بروید. همچنین می توانید بخش های معقول تری را در منوی کودکان پیدا کنید.

 

روی گوشت‌های بدون چربی کبابی یا برشته تمرکز کنید. از غذاهای سرخ شده و نان‌شده مانند ساندویچ مرغ ترد و فیله ماهی نان‌شده خودداری کنید. به جای آن بوقلمون، سینه مرغ، ژامبون بدون چربی یا گوشت گاو بدون چربی را انتخاب کنید. مرغ بدون پوست کبابی معمولا بهترین انتخاب شماست.

 

به توضیحات منو دقت کنید. غذاهایی که برچسب سرخ‌کرده، سرخ‌شده در تابه، سبوس‌دار، خمیری، نان‌شده، خامه‌ای، ترد، دلمه‌ای یا اوگراتین دارند معمولاً کالری، چربی‌های ناسالم و سدیم بالایی دارند. در مورد اقلام موجود در آلفردو یا سس خامه ای نیز همینطور است.

 

از سفارش خاص نترسید. بسیاری از آیتم های منو را می توان با چند تغییر رژیم آنلاین  و جایگزینی سالم تر کرد. به عنوان مثال، می توانید بخواهید سس یا سس را نگه دارید یا آن را در کناره سرو کنید. یا می توانید یک نان گندم برای همبرگر یا نان سبوس دار برای ساندویچ خود درخواست کنید.

 

تصور نکنید که غذاهای سالم همیشه بهترین گزینه شما هستند. به عنوان مثال، بسیاری از سالادهای فست فود یک میدان مین رژیمی هستند که در سس های پرچرب و رویه های سرخ شده خفه می شوند. اینجاست که خواندن حقایق تغذیه قبل از سفارش می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 7 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.