لیزر تهران دیگه نگران خشکی پوستت نباش! - لیزر تهران

داشتن پوستی جوان و زیبا خواسته قلبی همه ماست. اما آیا پوست ما همیشه شادابی و طراوت روزهای جوانی را خواهد داشت؟ در پاسح به این سوال باید گفت که پیری امری اجتناب ناپذیر است ولی با مراقبت از پوست می توانیم تا حد زیادی روند آن را کند سازیم. پوست ما برای جوان و شاداب ماندن نیاز به آب و رطوبت کافی دارد. بنابراین اگر بتوانیم به خوبی رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی را تامین کنیم، از بروز پیری زودرس و ایجاد چین و چروک ها جلوگیری می کنیم. برای این منظور، استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده یکی از موثرترین اقدامات است. آبرسان ژل کرم هیدروبوست نوتروژینا از لاین تخصصی رطوبت رسانی این برند، یک آبرسان بی نظیر برای پوست های خشک است. این محصول پس از استفاده، خشکی و کشیدگی پوست را برطرف کرده و به جای آن، لطافت و طراوت را برای پوستان به ارمغان می آورد.

معرفی ژل کرم آبرسان هیدرابوست نیتروژینا

آبرسان ژل کرم هیدرو بوست نوتروژینا با حجم ۵۰ میلی لیتر و محصول آمریکا یک آبرسان قدرتمند مخصوص پوست های خشک است. بافت این آبرسان به صورت ژل – کرم بوده و بسیار سبک و فاقد چربی می باشد. از این رو به سرعت جذب پوست می شود. این آبرسان حاوی هیالورونیک اسید بوده و مهم ترین و قوی ترین ترکیب رطوبت رسانی به پوست است. این ماده با نفوذ به لایه های زیرین پوست، آن ها را به صورت عمقی آبرسانی و مرطوب می کند. آبرسان Neutrogena Hydro Boost Gel-Cream همچنین با داشتن گیاه ترهالوز در فرمولاسیون خود به افزایش این رطوبت رسانی کمک می کند. این آبرسان با ایجاد سد دفاعی برای حفظ رطوبت پوست از آن محافظت می نماید. از این رو  فوراً خشکی و کدری و احساس کشیدگی پوست را از بین برده و سبب نرم و لطیف شدن آن می شود.

ژل کرم آبرسان نوتروژینا پوست خشک مدل Hydro Boost دارای عصاره زیتون به عنوان یک ترکیب کلیدی می باشد. این عصاره یک آنتی اکسیدان قوی و سرشار از ویتامین های A،E  ،D ، K و اسکوالن است. بنابراین ضمن تغذیه پوست، از آن در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی محافظت می نماید. ژلکرم آبرسان هیدرا بوست نیتروژنا با تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی به جوانسازی پوست کمک می کند. همچنین بر روی بهبود خطوط ریز و چین و چروک های سطحی پوست و جلوگیری از ایجاد پیری زودرس موثر است. این ژل کرم پوست را تقویت نموده و موجب بهبود انعطاف پذیری و استحکام و سلامتی پوست می گردد. علاوه بر این، پوستی شاداب و درخشان به شما می بخشد. این آبرسان فاقد الکل و ترکیبات جوش زا بوده و سبب مسدود شدن منافذ پوستی نیز نمی شود.

آیا آبرسان ژل کرم هیدرو بوست Neutrogena واقعا موثر است؟

ژل کرم Hydro Boost نوتروژینا در بین مصرف کنندگان این محصول در سراسر جهان رضایتمندی و محبوبیت بالایی دارد. این ژل کرم حتی توسط متخصصین پوست نیز توصیه می شود. فرمولاسیون موثر و عملکرد فوق العاده ی آن سبب می شود تا پوست شما روز به روز صاف تر، نرم تر و انعطاف پذیر تر شود. این ژل کرم پوست شما را در طول روز هیدراته نگه می دارد و مانع خشک شدن آن نیز می شود. بنابراین اگر پوست خشکی دارید و این خشکی شما را آزار می دهد، استفاده از این آبرسان بی نظیر تاثیر چشمگیری در بهبود و پیشگیری از بسیاری از  مشکلات پوستی شما خواهد داشت.

کرم ژل آبرسان هیدرو بوست نیتروژینا اصل را از کجا باید بخریم؟

آبرسان صورت هیدرو بوست کرم ژل نوتروژینا یکی از محبوب ترین آبرسان های صورت برای پوست های خشک است. این آبرسان  محصول کمپانی آمریکایی نوتروژینا می باشد. یکی ار مهم ترین نکات در هنگام خرید محصولات خارجی، توجه به اصل بودن آن ها است. زیرا نمونه های فیک محصولات خارجی که تشابه ظاهری زیادی به محصولات اصل دارند، به وفور در بازار یافت می شود. از آنجایی که محصولات تقلبی سبب آسیب های جبران ناپذیری به پوست می شوند، اصل بودن این محصولات اهمیتی حیاتی پیدا می کند. همواره مطمئن ترین راه برای تهیه آبرسان صورت هیدروبوست ژل کرم نیتروژینا اصل، خرید آن از فروشگاه های معتبر می باشد.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر با سابقه ای درخشان در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است. این فروشگاه تمامی محصولات آرایشی و مراقبت از پوست اصل و اورجینال از کمپانی های خارجی درجه یک جهان از جمله برند نوتروژینا را فراهم می نماید. فروشگاه رایامیکاپ این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های مجاز آن ها وارد می کند. این فروشگاه همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. آبرسان ژلکرم نوتروژنا با حجم ۵۰ میلی لیتر در فروشگاه رایا میکاپ موجود می باشد. شما می توانید جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر، بر روی خرید آبرسان ژل کرم هیدرو بوست نوتروژینا اصل کلیک کنید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 7 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.