لیزر تهران تزریق فیلر بینی - لیزر تهران

طبق نظر بیشتر پزشکان، فیلر بینی یک روش جایگزین و مناسب برای عمل بینی است. در پروسه درمان فیلر بینی تغییرات به مرور زمان انجام می‌شود، در حالی که عمل زیبایی اینگونه نیست.
یکی از روش‌های درمانی که بسیار رایج شده است، عمل زیبایی بینی می‌باشد. اما عمل زیبایی بینی همانطور که می‌دانید دارای معایب و عوارض بسیاری است و دوره نقاهت طولانی مدتی دارد. از طرفی عمل بینی یک روش درمان تهاجمی بوده در حالی که فیلر بینی اینگونه نیست. این دلایل باعث شده تا همه افراد به دنبال روشی بهتر و کم عارضه‌تر نسبت به عمل زیبایی بینی باشند. فیلر یکی از بهترین گزینه ها است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با فیلر بینی، عوارض، انواع فیلر بینی و…. اطلاعات جامعی در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

تزریق ژل روشی برای جوانسازی

با افزایش سن و ظهور چین و چروک و علائم پیری روی پوست صورت، بیشتر افراد به دنبال روش‌های جوانسازی پوست صورت و از بین بردن چین و چروک صورت خود هستند. در حال حاضر علم پزشکی در این زمینه به قدری پیشرفت کرده است که علاوه بر تزریق ژل، راه و روش‌های مختلفی چون تزریق بوتاکس، تزریق چربی، مزوتراپی، کربوکسی تراپی، میکرونیدلینگ و…. هم به عنوان راه‌های جوانسازی پوست صورت معرفی شده‌اند.
طبق مطلب منتشر شده در کلینیک صدف در رابطه با جوانسازی پوست صورت : تزریق ژل و چربی با پر کردن چین و چروک‌ها و اصلاح فرم صورت به جوانسازی و زیبایی پوست کمک می‌کند. همچنین تزریق ژل و چربی به عنوان یک روش مکمل همراه با تزریق بوتاکس هم استفاده می‌شود.

در این میان باید توجه داشته باشید که ژل از اسید هیالورونیک، پلی لاکتیک اسید یا هیدروکسی آپاتیت کلسیم ساخته شده اند. در حالی که در تزریق چربی از چربی بدن متقاضی استفاده می‌شود. از این روش برای جوانسازی دست نیز می‌توان استفاده کرد.

فیلر بینی چیست؟

بیشتر افراد فیلر بینی را با عنوان پرکننده بینی می‌شناسند. فیلر بینی یک راه مناسب برای باریک‌ کردن و کوچک کردن بینی است. یک پزشک متخصص در این زمینه قادر است تا با تزریق اسید هیالورونیک، پل بینی را باریک کرده و سوراخ‌های بینی را کوچک‌تر کند.

روش تزریق فیلر بینی

برای تزریق فیلر بینی، پزشک ابتدا نواحی بین بینی و چانه، لب‌ها و گونه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. در برخی مواقع برای فرم دهی بهتر بینی، لازم است که چانه و لب‌ها هم تغییر کنند. برای انجام این کار، مراجعه کننده باید به حالت نیمه خوابیده در زاویه ۱۱۰ تا ۱۲۰ درجه قرار بگیرد. سپس ناحیه مورد نظر بی‌حس می‌شود تا تزریق انجام گیرد.
در نواحی که نیاز به تزریق دارید، این ترکیبات با سوزن‌های بسیار ریز و ظریف به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شوند.

انواع فیلر بینی

در سال‌های گذشته پزشکان ترجیح می‌دانند که از سیلیکون و کلاژن گاوی برای فیلر بینی استفاده کنند. امروزه تمایل به مصرف این دو ماده هیالورونیک اسید (HA) و کلسیم هیدروکسی آپاتیت (CaHA)  افزایش پیدا کرده و در مقایسه با سیلیکون و کلاژن گاوی بسیار بهتر و با کیفیت‌تر عمل می‌کند. اکنون بیش از ۸۰ درصد فیلرهای بینی از طریق ژل بینی هیالورونیک اسید انجام می‌شود.
هیالورونیک اسید به سرعت حل شده و جذب پوست صورت می‌شود. در حال حاضر دو نوع ژل برای تزریق فیلر بینی وجود دارد که در جدول زیر به مزایا و معایب آن اشاره کرده‌ایم:

نوع فیلر مزایا معایب
هیالورونیک اسید لطافت بالا و القای حس طبیعی به فرد ماندگاری کم و کوتاه مدت
کلسیم هیدروکسید آپاتیت ماندگاری بالا سفتی و لطفات بسیا کم

 

تزریق فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق فیلر بینی برای همه افراد شاید انتخاب درست و مناسبی نباشد. تنها افرادی که در گروه‌های زیر قرار دارند می‌توانند فیلر بینی انجام دهند:

  • افرادی که بینی نامتقارنی دارند.
  • افرادی که بینی افتاده‌ای دارند و به دنبال لیفت بینی هستند.
  • کسانی که به دنبال پل بینی هستند.
  • کسانی که فرورفتگی، برجستگی و ناهمواری روی بینی خود دارند.
  • کسانی که روی بینی خود برجستگی دارند.

عوارض تزریق فیلر بینی

فیلر بینی هم مانند سایر روش‌های جوانسازی پوست صورت دارای معایب و عوارضی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • قرمزی و التهاب پوست
  • حساسیت روی پوست بینی
  • خون مردگی روی سطح بینی
  • عدم تقارن بینی
  • عفونت بینی و ناحیه تزریق
  • عدم مهارت پزشک

آیا تزریق ژل برای جوانسازی دست نیز ممکن است؟

طبق مطالب منتشر شده در وب‌سایت کلینیک صدف در رابطه با جوانسازی دست : بهترین روش جوانسازی پوست دست برای افرادی که بطور ژنتیکی دست‌های لاغری دارند و از ظاهر آن ناراضی هستند تزریق ژل می‌باشد. همچنین افرادی که در اثر کهولت سن بافت‌های چربی دستشان از بین می‌رود هم می‌توانند از این روش استفاده کنند. تزریق ژل یک روش مناسب برای بازگرداندن حجم از دست رفته دست‌ها می‌باشد که به خوبی استخوان‌ها و غضروف‌ها را پنهان می‌کند ک ظاهری پرتر و زیباتر به دست‌ها می‌بخشد.
همچنین تزریق ژل علاوه براینکه به دست‌ها ظاهر تپل‌تری می‌دهد به از بین بردن چین و چروک هم کمک می‌کند. در نتبجه دست‌ها زیباتر و جوان‌تر بنظر می‌آید.

جمع بندی

ما در کلینیک صدف همواره سعی می‌کنیم با ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین، رضایت بیشتری از مراجعین کسب کنیم. این موضوع می‌تواند نشان دهنده تخصص بالا پزشکان، کیفیت بالا مواد و ژل‌های استفاده شده، اعتبار بالای کلینیک و…. باشد.
اگر در رابطه با فیلر بینی یا هر روش جوانسازی صورت، سوالی دارید به وب‌سایت کلینیک صدف مراجعه کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 21 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.