لیزر تهران دستگاه لیزر کندلا چیست؟ کاربرد و مزایا - لیزر تهران

دستگاه لیزر کندلا به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌ های لیزر در کلینیک‌ های پیشرفته لیزر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. البته در کنار این دستگاه از خنک کننده دستگاه لیزر نیز استفاده می‌ شود که به عملکرد بهتر لیزر کندلا منجر شده و باعث می‌ شود که این دستگاه لیزر بدون التهاب، درد و سوختگی فرایند از بین بردن موهای زائد را با موفقیت انجام دهد.

اگر قصد خرید این دستگاه برای کلینیک لیزر خود را دارید پیشنهاد می‌ کنیم که به سایت برند بهینا پرتو مراجعه کنید. زیرا این برند علاوه بر اینکه به معرفی و فروش دستگاه خنک کننده لیزر کندلا می‌ پردازد دستگاه لیزر کندلا را هم به طور کامل برای شما معرفی و عرضه می‌ کند. تا بدین ترتیب امکان تجهیز هرچه بهتر کلینیک لیزر برای شما وجود داشته باشد.

دستگاه لیزر کندلا چیست؟

دستگاه لیزر کندلا ساخت آمریکا می‌باشد و از سال ۱۹۷۰ این شرکت تولید کننده آغاز به فعالیت کرده است و توانسته است که به اعتبار بالایی دست پیدا کند. امروزه لیزرهای کندلا با فناوری‌ های مختلف مثل رادیو فرکانس،  اولتراسوند و لیزرهای نوری برای اهداف درمانی و زیبایی به بازار تجهیزات پزشکی و لیزر عرضه شده‌ اند‌. این برند معتبر توانسته است که با تولید بهترین دستگاه‌ های لیزر قدم مهمی در راستای از بین بردن دائمی موهای زائد بردارد و در همین راستا افراد زیادی به دنبال آگاهی از قیمت کولینگ کندلا و دستگاه لیزر کندلا هستند. تا بدین ترتیب بتوانند برای کلینیک لیزر خود این دستگاه لیزر عالی را خریداری کنند و قدم مهمی در راستای جلب رضایت کلاینت بردارند.

نکته مهمی که در رابطه با این نوع از دستگاه‌ های لیزر وجود دارد این است که لیزر کندلا بیشتر برای افراد با پوست تیره و گندمگون مناسب است. زیرا طول موج بالاتری در مقایسه با دستگاه لیزر الکساندرایت دارد و این موضوع باعث می‌ شود که به اعماق پوست نفوذ کند و فولیکول مو را از بین ببرد‌. در نتیجه افرادی که پوست روشن دارند به هیچ عنوان نباید از این دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده داشته باشند.

کاربرد لیزر کندلا چیست؟

دستگاه لیزر کندلا کاربردهای زیادی دارد و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و تمام فعالیت آن محدود به رفع موهای زائد نمی شود. در ادامه به سایر کاربردهای این دستگاه لیزر کندلا می‌ پردازیم.

  • از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
  • مناسب برای ضایعات عروقی
  • از بین بردن ضایعات رنگی
  • کاهش دهنده چین و چروک روی سطح پوست
  • از بین بردن آسیب دیدگی پوست ناشی از نور آفتاب
  • درمان لکه‌ های مربوط به افزایش سن
  • درمان کک و مک
  • درمان ملاسما
  • از بین بردن لکه‌ های شیر قهوه‌ ای
  • درمان کراتوز سبورئیک
  • کاهش دائمی مو روی انواع پوست
  • درمان همانژیوما
  • درمان دریاچه وریدی
  • درمان وریدهای آبی صورت

با توجه به کاربرد های گسترده ای که لیزر کندلا دارد، می‌ توانیم نتیجه بگیریم که این دستگاه لیزر به عنوان یکی از کاربردی‌ ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌ های لیزر موجود در بازار شناخته می‌ شود که می‌ توان از آن برای اقدامات زیبایی و درمانی مختلف به نحو احسن استفاده کرد.

خرید کولینگ لیزر کندلا

برای خرید کولینگ لیزر کندلا باید به موارد زیادی دقت داشته باشید. تا در نهایت خرید شما با موفقیت انجام شود. اولین نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید پیدا کردن یک مرجع معتبر فروش در این زمینه می‌ باشد. مرجعی که قیمت کولینگ کندلا را به صورت منصفانه تعیین کند و در عین حال محصولات خود را با کیفیت بالا و عالی به فروش برساند.

قیمت کولینگ کندلا در مرجع مورد نظر باید منصفانه باشد‌. برای پیدا کردن مرجعی با تمام این ویژگی‌ های مثبت، پیشنهاد می‌ کنیم که از طریق برند معتبر بهینا پرتو فرایند خرید خود را انجام دهید. زیرا این برند ضمن ارائه دستگاه لیزر کندلا، خنک کننده دستگاه لیزر کندلا را نیز عرضه می‌ کند و شما به عنوان یک کلینیک لیزر می‌ توانید هر دوی این دستگاه‌ ها را خریداری کرده و در روند شغلی خود از آن ها استفاده داشته باشید. تا با رونق کسب و کار و افزایش مشتری در کلینیک لیزر روبرو شوید.

زیرا امروزه همه به دنبال پیدا کردن یک کلینیک لیزر هستند که به خنک کننده هم مجهز باشد با در نظر داشتن این نکات و مراجعه به مرجع معتبر بهینا پرتو این اطمینان را به شما خواهیم داد که فرایند خریدتان با موفقیت و رضایت انجام می‌ شود.

قیمت کولینگ کندلا

خریداران لیزر و کولینگ کندلا باید به این نکته توجه داشته باشند که قیمت این دستگاه کولینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت نهایی در مراجع فروش مختلف بر اساس همین عوامل تعیین خواهد شد.

اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار روی قیمت کولینگ کندلا برند تولید کننده آن می‌ باشد. برند های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به تولید این دستگاه خنک کننده و دستگاه لیزر کندلا می‌ پردازند. اما در این میان برخی از برندها با وجود تولید با کیفیت قیمت منصفانه‌ ای را برای تولیدات خود در نظر می‌ گیرند و برند بهینا پرتو جزو همین برندها به شمار می‌ آید.

دومین نکته‌ ای که می‌ تواند روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد نوع قطعات و کیفیت قطعاتی است که در روند ساخت دستگاه استفاده شده است. طبیعتاً هر چقدر که برای ساخت یک دستگاه قطعات مرغوب‌ تری استفاده شوند،  قیمت آن دستگاه نیز افزایش پیدا می‌ کند. اما همچنان برند بهینا پرتو با وجود استفاده از دستگاه‌ های ایرانی و مرغوب و با کیفیت، سعی کرده است که قیمت خوبی را برای تولیدات خود در نظر بگیرد. تا امکان خرید برای همه با هر میزان از دغدغه مالی وجود داشته باشد‌.

سومین نکته‌ ای که روی قیمت نهایی اثرگذار است قابلیت‌هایی است که دستگاه لیزر کندلا از خود ارائه می‌ دهد. برخی از دستگاه‌ های لیزر به خنک کننده مجهز شده‌ اند‌ برخی دیگر از دستگاه‌ های لیزر برای مصارف گسترده‌ تری مورد استفاده قرار می‌ گیرند و تمام این عوامل می‌ توانند به خودی خود روی قیمت نهایی اثرگذار باشند. پس برای خرید کولینگ لیزر کندلا حتماً به تمام این موارد مهم دقت داشته باشید تا در نهایت لیزر کندلا را با شرایط مناسب و قیمتی عالی خریداری کنید.

خنک کننده دستگاه لیزر چیست؟

خنک کننده دستگاه لیزر به دستگاهی گفته می‌ شود که با قدرت سرمایش خود می‌ تواند حرارت بالای ناشی از لیزر را خنثی کند. تا بدین ترتیب دیگر افراد در هنگام انجام لیزر دچار درد و التهاب و احساس سوختگی نشوند. در گذشته فرایند لیزر موهای زائد به سختی انجام می‌ شد. زیرا درد بسیار زیادی را با خود به همراه داشت و همین موضوع باعث می‌ شد که خیلی از افراد قید انجام لیزر را بزنند‌.

اما امروزه با روی کار آمدن انواع دستگاه خنک کننده این مشکل کاملاً برطرف شده است و می‌ توان با سرمایش بالایی که این خنک کننده‌ ها پدید می‌ آورند یک لیزر عالی را پشت سر گذاشت. به طوری که این خنک کننده‌ ها باعث ایجاد بی‌ حسی روی سطح پوست می‌ شوند و و این بی‌ حسی بر اثر کاهش سوخت و ساز سلولی رخ می‌ دهد که هیچ ضرری هم ندارد. در نتیجه پوست در اثر حرارت لیزر ملتهب نخواهد شد.

لیزر کندلا هم همراه با خنک کننده دستگاه لیزر کندلا به فروش می‌ رسد و می‌ توانید از طریق سایت بهینا پرتو مراحل خرید کولینگ لیزر کندلا یا خنک کننده کندلا را انجام دهید.

سخن آخر

برای تجربه یک لیزر عالی شناخت مناسب‌ ترین دستگاه لیزر برای پوست الزامی است‌ برای مثال پوست‌ هایی که کمی تیره هستند باید از دستگاه لیزر کندلا با طول موج بالاتر استفاده کنند. تا رفع موهای زائد با موفقیت انجام شود. طی این محتوا به طور کامل با ماهیت لیزر کندلا آشنا شدید و دانستید که این لیزر چه کارکردی دارد و برای چه مواردی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. جهت آگاهی از قیمت کولینگ کندلا و تجربه بهترین خرید کولینگ لیزر کندلا سایت بهینا پرتو در خدمت تمام خریداران گرامی می‌ باشد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : مقالات لیزر مو تاريخ : 10 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.