لیزر تهران آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست ؟ - لیزر تهران

بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها از موهای زائد بدن خود بسیار ناراحت بوده و تلاش می‌کنند تا برای همیشه از شر آن خلاص شوند. روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد، اما بیشتر آن‌ها موقت بوده و انجام آن به صورت طولانی مدت بافت پوست را از بین می‌برد. یک روش قطعی بنام لیزر وجود دارد که موها را به صورت دائم از بین می‌برد. اما، شاید از خود بپرسید که آیا از بین بردن موهای اضافی بدن سرطان زاست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ادامه مطلب را از دست ندهید.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر یک اشعه نوری بسیار قدرتمند بوده که ریشه مو را به طور دائم از بین می‌برد. این اشعه از طریق بافت‌های پوست به فولیکول مو رسیده و پیاز مو را برای همیشه می‌سوزاند. البته، برای اینکه موها به طور قطعی از بین بروند، باید هر چند ماه یکبار این کار را انجام داد تا از رویش مجدد پیاز مو جلوگیری شود. توجه داشته باشید برای اینکه پوست شما آسیب نبیند، بهتر است به کلینیک‌های معتبر پوست و مو دارای مجوز از وزارت بهداشت مراجعه کنید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. برخی سوال می‌پرسند که آیا از بین بردن موهای اضافی بدن سرطان زاست‌ ؟ خب، پاسخ تنها درصورتی می‌تواند مثبت باشد که از دستگاه‌های بی‌کیفیت استفاده شود.

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

شاید از خود بپرسید که آیا لیزر کردن برای از بین بردن موهای زائد سرطان زا است ؟ خب، به طور کلی پاسخ این سوال منفی است. چراکه لیزر یکی از رایج‌ترین روش‌های درمانی برای ازبین بردن موهای زائد، خال، زگیل و غیره بوده و پزشکان از آن به عنوان یک روش ایده‌آل بهره می‌برند. انرژی موجود در نور لیزر به صورت سطحی بوده و هرگز به عمق آن وارد نمی‌شود. دستگاه‌های لیزر به گونه‌ای ساخته شده‌اند که تنها پیاز مو را هدف بگیرند. البته، پزشک نیز باید در این کار مهارت داشته باشد تا نور لیزر را به صورت مستقیم و طولانی مدت بر روی فولیکول‌های پوست قرار ندهد.

گفته‌های بالا بدین معنا نیست که استفاده مکرر از لیزرها هیچ خطری برای بدن ندارد. لیزر، تنها زمانی بی‌خطر است که به ندرت از آن استفاده شود و توسط افراد ماهر و تجهیزات مدرن انجام شود. افراط در استفاده از هرچیزی می‌تواند خطرناک باشد و مشکلات زیادی را برای انسان بوجود بیاورد. از این رو، توصیه می‌شود تا بین هر دوره از لیزر کردن، وقفه ایجاد کنید تا فولیکول‌های پوست زمان مناسب برای ریکاوری را داشته باشند.

مزایای استفاده از لیزر

لیزر موهای زائد دارای مزایای بی‌نظیری است که انتظارات بسیاری از افراد را برآورده کرده است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از لیزر، از بین رفتن قطعی موهای زائد بدن است. یکی از دغدغه‌های افراد وجود موهای زائد فراوان بوده که برای خلاص شدن از شر آن لیزر را انتخاب می‌کنند. از دیگر مزایای استفاده از لیزر عدم درد آن است. معمولا لیزر هیچ دردی نداشته و افراد به راحتی می‌توانند از آن به عنوان یک روش ایده‌آل برای از بین بردن موهای اضافی بدن خود استفاده کنند. همچنین از لیزر می‌توان برای از بین بردن موهای زائد تمام نقاط بدن از جمله صورت استفاده کرد. البته، فراموش نشود که این کار باید به یک پزشک ماهر بسپارید.

معایب لیزر موهای زائد

لیزر کردن در کنار مزایای بی‌نظیری که دارد، دارای معایبی نظیر هزینه بالاتر آن نسبت به روش های دیگر مانند اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر و تیغ های موجود در بازار است. لیزر برای اینکه نیاز به دفعات مکرر دارد، هزینه بیشتری را نیز شامل می‌شود. از این رو می‌توان هزینه بالاتر و تعداد دفعات انجام آن را یک عیب بزرگ دانست.

همچنین رنگ پوست و جنس مو نیز در فرایند لیزر بسیار مهم است؛ به گونه‌ای که اگر رنگ پوست شما تیره باشد، ممکن است پزشک نتواند به خوبی جنس مو و تعداد موهای زائد شما را تشخیص دهد. از این رو، این روش معمولا برای پوست‌های روشن کاربرد دارد. بهتر است در انتخاب کلینیک مورد نظر خود نهایت دقت را انجام دهید. اگر به دنبال یک مرکز لیزر مناسب هستید، کلینیک خانه سفید با داشتن بهترین امکانات روز پزشکی به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران میزبان شما خواهد بود.

سخن پایانی

لیزر موهای زائد یکی از روش‌های ایده‌آل برای از بین بردن موهای اضافی و زائد بدن است. در این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که انجام لیزر تقریبا هیچ خطری نداشته و همه می‌توانند با خیال راحت آن را انجام دهند. بسیاری از افراد به تصور اینکه لیزر کردن باعث سرطان و نازایی می‌شود از انجام آن خودداری می‌کنند. اما، این تصور کاملا غلط بوده و شما می‌توانید به راحتی موهای زائد خود را از طریق لیزر از بین ببرید. بهتر است در انتخاب کلینیک و پزشکان خود دقت لازم را انجام داده و از خدمات کلینیک‌های معتبر تهران استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

جهت دریافت وقت لیزر موهای زائد تحت نظارت پزشک متخصص پوست و مو یا با درخواست شما انجام لیزر توسط متخصص پوست و مو با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۵۰۳ کلینیک خانه سفید تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 348 views بار دسته بندی : لیزر موهای زائد تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.