لیزر تهران بررسی مچ بند شیائومی می بند ۶ | بهترین مچ بند اقتصادی مناسب ورزش در جهان - لیزر تهران

بررسی مچ بند شیائومی می بند ۶ | بهترین مچ بند اقتصادی مناسب ورزش در جهان

شیائومی می بند ۶ (Xiaomi Mi Band 6) مچ بند جدید مقرون به صرفه شیائومی با نمایشگر بزرگ‌تر است. شیائومی بخش وسیعی از سهم بازار پوشیدنی‌های سلامتی و تناسب اندام را به خود اختصاص داده است و حالا با این مچ‌بند و ارائه مجموعه‌ای از سنسورها قصد دارد سهم بیشتری را از آن خود کند.

 

شاید شیائومی نام مشهوری در زمینه اسمارت واچ‌ها یا ساعت‌های هوشمند نباشد، اما سهم قابل توجهی از بازار پوشیدنی سلامتی و تناسب اندام را در اختیار دارد. به تازگی، این شرکت از مچ بند هوشمند بعدی خود یعنی شیائومی می بند ۶ رونمایی کرده است. مچ بند شیائومی Mi Band 6 مجموعه‌ای از سنسورها، قابلیت‌های کاربردی سلامتی و تناسب اندام را ارائه می‌دهد. در این مقاله از ایده اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های این مچ بند، قیمت شیائومی Mi Band 6 و زمان عرضه مچ بند می بند ۶ ارائه می‌شود.

بررسی مچ بند شیائومی Mi Band 6

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۲۱

نمایشگر: ۱٫۵۷ اینچ با رزولوشن ۱۵۲×۴۸۶

عمر باتری: ۱۴ روز

سازگار با: سیستم عامل‌های اندروید ۵ و iOS 10 به بالا

امکانات: ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، ردیابی خواب و عادات ماهیانه، ردیابی ۳۰ فعالیت ورزشی، امکان استفاده تا عمق ۵۰ متری آب

زمان عرضه می بند ۶

تاریخ عرضه Mi Band 6 چند ماه پیش و در ماه مارس سال ۲۰۲۱ بود. این مچ‌بند با قیمت تقریبا ۶۰ دلار وارد بازار شد و در حال حاضر نیز قیمت Mi Band 6 در بازار کشور حدود ۱ میلیون تومان است. با توجه به این قیمت و مشخصات می بند ۶ شما یکی از ارزان‌ترین مچ‌بندهای ورزشی جهان که توسط یک برند معتبر ساخته شده است را به همراه ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی در اختیار خواهید داشت.

برای خرید لوازم مورد نیاز می تونید به فروشگاه اینترنتی مرکز تکنولوژی ایده مراجعه کنید.

طراحی

اولین چیزی که هنگام بررسی مچ بند می بند ۶ توجه شما را به خود جلب می‌کند این است که این مچ‌بند همانطور که از قیمتش مشخص است، از لحاظ ظاهری زرق و برق خاصی ندارد. یک نمایشگر نازک با طول زیاد به همراه یک بند سیلیکونی طراحی ظاهری این مچ‌بند را تشکیل دادند.

این مدل در حقیقت تغییر خیلی زیادی به مدل قبلی خود یعنی می‌بند ۵ نکرده است. البته یکی از ویژگی های مچ بند شیائومی می بند ۶ این است که در مقایسه با می بند ۵ نمایشگر آن بروزرسانی شده و اکنون یک پنل لمسی با رزولوشن فول اچ دی پلاس (Full HD+) 1.5 اینچی AMOLED است. مچ بند شیائومی می بند ۶ در شش رنگ مختلف عرضه شده است. علاوه بر این اگر قبلا صاحب می‌بند ۵ بودید می‌توانید از بندهایی که برای آن خریداری کردید در این مدل هم استفاده کنید.

 

نمایشگر مچ‌بند رزولوشن ۱۵۲×۴۸۶ دارد و به لطف همین رزولوشن، متون و آیکون‌ها با وضوح بالا و کاملا شفاف نشان داده می‌شوند. همچنین یکی از قابلیت های می بند ۶ مقاومت آن در برابر آب است. این مچ‌بند توانسته گواهینامه ۵ATM را کسب کند به این معنی که می‌توانید با آن زیر دوش بروید، شنا کنید یا به غواصی سطحی تا عمق ۵۰ متری بروید.

ویژگی های می بند ۶

قابلیت های می بند ۶ برای استفاده روزانه نسبت به قیمتی که برایش پرداخت می‌کنید تحسین‌برانگیز است. به خصوص از آنجایی که خیلی از این موارد را بیشتر در محصولات رده‌بالا می‌بینیم.

 

از این ویژگی‌ها می‌توانیم به سنسور اکسیژن خون، امکان سنجش استرس، ردیاب خواب، تمرینات مربوط به تنفس اشاره کرد. علاوه بر این، مانند می بند ۵ این مچ بند هم از عملکرد سلامتی زنان برخوردار است. شیائومی Mi Band 6 چرخه قاعدگی زنان را دنبال کرده و تاریخ‌های مهم مربوط به زمان‌های باروری را اعلام می‌کند. از طرف دیگر، ویژگی PAI یا فعالیت شخصی هوشمند، فعالیت روزانه و ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کرده و از ۱۰۰ به او امتیاز می‌دهد.

مرکز تکنولوژی ایده فروشگاهی در دستان تو ، با خیالی راحت خرید کنید.

 

مورد عجیب این است که شیائومی برای این مدل هیچ حافظه داخلی درنظر نگرفته تا بتوانید آهنگ‌های خود را روی آن ذخیره کنید. در عوض می‌توانید از طریق مچ‌بند برنامه پخش موسیقی گوشی را کنترل کنید تا دیگر نیاز نباشد گوشی را از جیبتان خارج کنید. البته باید حواستان باشد که هنگام راه اندازی می بند ۶ از تنظیمات، دسترسی‌های لازم را به آن بدهید.

 

همچنین نوتیفیکشن‌های گوشی نیز در مچ بند برایتان نمایش داده می‌شود. البته امکان جواب دادن به پیام‌ها یا برقراری تماس وجود ندارد. گذشته از این؛ خبری از دستیار صوتی هم نیست. نه الکسا و نه دستیار گوگل در این مدل وجود ندارند. البته اگر مدل NFC را خریداری کنید می‌توانید از الکسا استفاده کنید.

اما یکی از مهمترین امکانات شیائومی می بند ۶ (Mi Band 6) قابلیت ردیابی خواب آن است. عملکرد مچ‌بند در این زمینه واقعا خوب است و نتایج آن با نتایجی که از یک ساعت هوشمند یا مچ‌بند بسیار گران‌تر می‌گیرید همخوانی دارد. می‌بند ۶ قابلیت ردیابی خواب همراه با حرکات سریع چشم (REM) را ندارد ولی در عوض می‌تواند خواب سبک و عمیق را ردیابی کرده و مشخص کند شما در طول شب، چند چرخه خواب را تجربه کردید و چند بار از خواب بیدار شدید.

 

البته نکته مهمی که باید در ارتباط با قابلیت ردیابی خواب و همچنین سنجش استرس در طول روز به آن اشاره کنیم این است که استفاده از این ویژگی‌ها عمر باتری را به اندازه قابل توجهی کاهش می‌دهد. شیائومی می‌گوید با استفاده عادی می‌توانید تا ۱۴ روز از مچ‌بند استفاده کنید اما اگر از این ویژگی‌ها استفاده کنید، عمر باتری تقریبا نصف خواهد شد که باز هم اندازه قابل قبولی برای یک مچ‌بند ورزشی است.

بررسی مچ بند شیائومی می بند ۶ در اینجا به پایان رسید لطفا نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به مرکز تکنولوژی ایده مراجعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.